۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۶:۵۷
کد خبر: 30794949
T T
۰ نفر

شهرري - مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ، در مراسم 'ميهماني لاله ها' كه بعد از ظهر امروز در بهشت زهرا (س) برگزار شد، گفت:‌ امروز همه ما وظيفه داريم، تمام آموزه هاي ديني امام خميني (ره) را در بين نسل جوان انقلاب مان ترويج دهيم.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، ' حمید علی صمیمی' ، افزود : بعد از گذشت 33 سال از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، آنچه كه توانست ملت ایران را در مقابل دشمنان خود پیروز و سرافزار كند، همانا پیروی از آموزه های دینی امام خمینی (ره) و اطاعت از رهنمودهای حكیمانه رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت :امام خمینی (ره)، مردم ایران را متحول كرد و این امنیت و آسایشی كه در كشور وجود دارد به بركت ارزش ها و آرمان هایی است كه ایشان برای ملت ایران به یادگار گذاشت.

وی در ادامه بیان كرد : امروز ما آمده ایم كه علاوه بر عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدای گرانقدر میهن اسلامی مان، قلب و روح خود را نیز غبار روبی و صیغل دهیم.

وی، حفظ و بقا نظام مقدس جمهوری اسلامی را در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح كرد : باید همواره حماسه های دوران 8 سال دفاع مقدس را برای نسل جوانمان ترسیم كرده و انقلاب اسلامی و آرمان های آن را بیشتر برای نسل جوان تبیین نماییم.

703/687
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست